Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v tomto internetovom obchode
1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenej predávajúcim.
Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Obrázky sú len ilustračné a vzhľad skutočného výrobku sa môže mierne líšiť.
2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Ponúkame Vám možnosť nákupu priamo z Vášho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, e-mailu, či písomne na našej adrese.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve - objednávke.
Rozmery, hmotnosť, výkony, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch, prospektoch a iných tlačovinách sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru.
K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim.
V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, došlo k výraznej zmene kurzu zahraničnej meny alebo k zmene ceny či dodávaného sortimentu zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť.
Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, keď výrobca prestane dodávať objednaný produkt alebo uvedie na trh novú verziu produktu poprípade výrazným spôsobom zmení cenu produktu.
Pri osobnom odbere je zákazník povinný si vyzdvihnúť tovar do 14 dní od dátumu objednania, alebo od dátumu naskladnenia, ak by tovar v čase objednania nebol skladom.
Všetky počítačové zostavy sú bez operačného systému (ak nie je uvedené inak).
Zákazník je povinný skontrolovať si ihneď po doručení stav a kompletnosť doručeného tovaru (ešte za prítomnosti dopravca). V prípade poškodeného obalu alebo poškodeného alebo nekompletného tovaru je zákazník povinný túto skutočnosť dopravcovi ihneď oznámiť ako výhradu pri doručení, prípadne zásielku odmietnuť.
3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom.
V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať.
4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu.
Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby.
5) DODACIA LEHOTA
V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás okamžite kontaktovať.
V cenách poštovného je zahrnuté balné.
6) VÝMENA TOVARU
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar (vrátane obalu) vymeníme za iný druh do 14 dní od zakúpenia.
Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu po predchádzajúcej dohode.
Balíky na dobierku budú automaticky vrátené späť odosielateľovi.
Balík by mal byť poistený na zodpovedajúcu hodnotu.
Náklady spojené s výmenou tovaru nesie v plnej výške kupujúci.
7) REKLAMÁCIA A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom.
Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia najlepšie ihneď po doručení, najneskôr však do 2 pracovných dní od doručenia, aby bolo možné uplatniť prípadnú reklamáciu u prepravcu.
Prípadné vady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firme.
Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.
Na všetok tovar sa vzťahuje záručná lehota uvedená v detaile výrobku, pokiaľ nie je uvedené inak.
Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu po predchádzajúcej dohode.
Balíky na dobierku budú automaticky vrátené späť odosielateľovi.
Balík musí byť poistený proti strate a poškodeniu (krehké) na zodpovedajúcu hodnotu.
Pokiaľ zákazník nejakým spôsobom zasahuje do počítačovej zostavy alebo nahrádza niektoré komponenty vlastnými (prípadne zakúpenými inde ako v našom e-shope), je následne potrebné reklamovať len chybný komponent a nie celú PC zostavu.
Toto platí aj v prípade predĺženej záruky na niektoré komponenty - v prípade uplynutí záručnej lehoty 2 rokov je nutné reklamovať len chybný komponent s predĺženou zárukou.
Pri reklamácii PC zostavy alebo iného tovaru obsahujúci pamäť je zákazník povinný si dopredu zazálohovať svoje dáta, ktoré môžu byť počas reklamácie vymazaná.
8) VRÁTENIE TOVARU
Ak je objednávka uzavretá koncovým spotrebiteľom, je možné odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní od dodania tovaru podľa občianskeho zákonníka (okrem výnimiek, ktoré sú uvedené v občianskom zákonníku - napr. SW licencie, hry a pod.).
V prípade platby na dobierku budú peniaze vrátené na bankový účet, ktorý nám oznámite pri odstúpení od kúpnej zmluvy.
V prípade platby bankovým prevodom budú peniaze vrátené na účet, z ktorého bola objednávka uhradená.
V prípade platby kartou budú peniaze vrátené refundáciou cez platobnú bránu.
V prípade vzniku sporu medzi spotrebiteľom v zmysle § 419 Občianskeho zákonníka a predávajúcim - podnikateľom, vyplývajúceho z kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb, je spotrebiteľ oprávnený podať návrh na mimosúdne riešenie sporu k Českej obchodnej inšpekcii. Je možné tak urobiť prostredníctvom kontaktných údajov dostupných na internetových stránkach www.coi.cz. Podanie návrhu aj následná účasť mimosúdne urovnanie sporu je pre spotrebiteľa zdarma, pričom všetky prípadné náklady vzniknuté v súvislosti s mimosúdnym riešením sporu nesie každá strana samostatne.
Návrh na riešenie sporu môže podať len spotrebiteľ a to najneskôr do 1 roka odo dňa, keď uplatnil svoje právo, ktoré je predmetom sporu, u podnikateľa prvýkrát. Podnikateľ má potom povinnosť zúčastniť sa mimosúdneho konania ako strana sporu (zatiaľ čo pre spotrebiteľa je voľba mimosúdneho riešenia sporu dobrovoľná) a zároveň má povinnosť v lehote 15 pracovných dní od obdržania upovedomenia o začatí sporu poskytnúť ČOI vyjadrenie na skutočnosti uvedené v návrhu na začatie mimosúdneho spotrebiteľského sporu . Mimosúdne riešenie spotrebiteľského sporu musí byť ukončené v lehote do 90 dní od jeho začatia, u zvlášť zložitých sporov potom možno túto lehotu predĺžiť o ďalších 90 dní.
Záruka sa nevzťahuje na:
-vady vzniknuté nesprávnym použitím výrobku
-vady vzniknuté nesprávnym skladovaním
Upozorňujeme, že vrátený funkčný tovar bez udania dôvodov (podľa zákona do 14 dní od nákupu) musí byť v originálnom nepoškodenom obale a musí sa dať znovu ako nový predať.
V prípade odstúpenia od zmluvy nesie spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru, a ak ide o zmluvu uzavretú prostredníctvom prostriedku komunikácie na diaľku, náklady za vrátenie tovaru, ak tento tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu poštou.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený.Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, ak v zmysle § 62 odseku 3 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách neodmietnete zasielanie našich obchodných oznámení alebo neodvoláte už udelený súhlas. Pre zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýzy nášho trhového postavenia využívame spracovateľa, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk; tomu pre tieto účely môžete odovzdávať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu.
--------------------------------------------------------------------------------
Adresa: Bc. Jonáš Simota - Litvínovická 2918/16, 370 01 České Budějovice, Czech republic.
IČO: 76360369
DIČ: CZ8911041623 (platca DPH)
Zákony a predpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů